Оплата та доставка

Оплата товару

Ціна Товару вказується у гривнях.

Оплата приймається безготівковим розрахунком у зручний для клієнта спосіб.

Сума Замовлення складається із вартості замовлених Товарів.

Строк оплати Товару з моменту активації кнопки «Оформити замовлення» складає 2 (два) банківські дні в іншому випадку Оферта вважається не прийнятою.

Ціна товару вказується на сайті. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Покупцем Товару Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем, цей Замовлення вважається анульованим.

Ціна товару на сайті може бути змінена продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.

Оплата Товару здійснюється одним із нижче зазначених способів:

  • Готівкою при доставці кур'єром за адресою;
  • Післяплатою у відділеннях «Нової пошти» або «Укрпошти». Покупець самостійно оплачує відсоток за послуги післяплати.
  • Банківською платіжною карткою на сайті https://liqpay.com

Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

Покупець зобов'язується ознайомитися з усією інформацією щодо оплати Товарів.

Покупець визнає та погоджується, що Продавець не несе відповідальності у разі, якщо це зобов'язання не було виконане Покупцем.

Доставка замовлення

Надсилання продукції здійснюється в день отримання від покупця 100% передоплати. При відправленні продукції службою перевезень «Нова Пошта» або «Укрпоштою» можлива оплата накладеним платижем.

Доставка можлива до будь-якого відділення «Нової Пошти» або «Укрпошти». Термін доставки – у відповідність до умов логістики служби перевезень.

Товар доставляється поштовим оператором у вигляді поштового відправлення з післяплатою, доставка службою перевезення, самовивіз. Способи та терміни доставки Товарів вказані в розділі «Доставка» у цьому документі. Конкретні терміни доставки можуть бути погоджені з менеджером, який обслуговує Замовлення під час підтвердження Замовлення.

Територія доставки Товарів представлених на Сайті обмежена межами України. Доставка товарів здійснюється на території України за винятком окупованих територій.

Затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

При доставці Замовлення вручається Покупцю або третій особі, зазначеній у Замовленні як одержувач (далі Покупець та третя особа іменуються «Одержувач»). У разі неможливості отримання Замовлення, сплаченого за допомогою готівкового розрахунку, зазначеними вище особами, Замовлення може бути вручено особі, якій може надати відомості про Замовлення (номер відправлення та/або ПІБ Одержувача), а також сплатити вартість Замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.

Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі Замовлення та проставлення Одержувачем Замовлення підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.

Доставка Товару у відділення служби перевезень, яке зазначено Покупцем, здійснюється за рахунок Продавця, у разі якщо сума замовлення перевищує 500 грн. Повернення товару належної якості та повторне відправлення іншого Товару на замовлення Покупця оплачується за рахунок самого Покупця згідно з тарифами служби перевезень.

Обов'язок Продавця передати Товар Покупцеві вважається виконаним у момент отримання Покупцем відправлення, що визначається відповідно до чинних правил поштового зв'язку, відділень служби перевезень.

Порядок доставки та розкриття відправлень, що містять Товар, визначається чинними правилами поштового зв'язку, відділеннями служби перевезень.

При прийнятті Замовлення від кур'єра, Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений Товар та перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності Товару та цілісності упаковки. У разі відсутності претензій до доставленого Товару Одержувач розписується в «Бланку доставки замовлень» та оплачує Замовлення. Підпис у доставкових документах свідчить про те, що претензій до Товару Одержувачем не заявлено і Продавець повністю та належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі Товару.

Уточнити дату, час та при необхідності маршрут доставки можна у менеджера, який зв'язується з Покупцем для підтвердження Замовлення.

Користувач розуміє і погоджується з тим, що здійснення повторної доставки за бажанням Покупця – це окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною товару, що купується Покупцем, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем Товару та здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійних зобов'язань Продавця.

У зв'язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги доставки придбаного Товару з метою гарантійного обслуговування або заміни, не дає можливості здійснювати гарантійне обслуговування або заміну Товару за допомогою виїзду до Покупця і не передбачає можливість повернення вартості повторної доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар як такий відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Продавець повинен доставити Покупцю Товар протягом терміну, що обумовлюється, але не пізніше тридцяти днів з моменту отримання акцепту Покупця на купівлю-продаж Товару.

Повернення товару та грошових коштів

Повернення Товару здійснюється відповідно до «Умов повернення», зазначених на нашому сайті. Повернення Товару належної якості:

Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару.Повернення Товару належної якості можливе у випадку, якщо Товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, якщо він знаходиться в початковому вигляді без пошкоджень та з усіма комплектуючими, а також збережено розрахунковий документ, виданий Покупцю разом із проданим Товаром.

Покупець може вимагати заміни Товару на аналогічний, з наявного Продавця Товару.

Якщо на момент звернення Покупця аналогічний Товар відсутній у продажу у Продавця, Покупець має право відмовитися від виконання цього договору купівлі-продажу або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або вимагати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми, або здійснити Товару на аналогічний при першому надходженні відповідного Товару у продаж.

Повернення коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні на Товар, за умови надання такою особою копії його (її) паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків та товарного чека про оплату Товару, за який повертаються кошти. У разі, якщо Покупець у Замовленні вказав неправильні дані, або не надав для повернення коштів усі документи, перелічені вище, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю у поверненні коштів.

Повернення Товару неналежної якості:

Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено Продавцем, Покупець має право скористатися положеннями ст.8 "Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості" Закону України "Про захист прав споживачів".

Елементи дизайну Товару або його оформлення від заявлених в описі на Сайті можуть відрізнятися при доставці Товару, тому зовнішній вигляд та комплектність Товару, а також комплектність всього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем у момент доставки Товару.

Після отримання Замовлення Покупцем претензії до зовнішніх дефектів Товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Перед початком експлуатації Товару Покупець зобов'язаний уважно ознайомитись з правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником/Продавцем документації на Товар, а у разі потреби – звернутися за роз'ясненнями до Продавця. Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості, Покупець має право на свій вибір вимагати від Продавця розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за Товар грошової суми або заміни Товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа представленого у Продавця товару.

Вимоги Покупця розглядаються після пред'явлення товарного чека, а щодо Товарів, на які встановлено гарантійний строк – документа з позначкою про дату продажу.

Вимоги щодо повернення сплаченої за Товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Товар, що повертається, з усіма комплектуючими повинен бути висланий Покупцем поштою за обумовленою з Продавцем адресою або переданий кур'єру відповідно до п. 6.8, з вкладенням наступних документів: власноруч заповнена заява про повернення товару.

Товар (належної та неналежної якості) може бути повернений кур'єру під час викупу наступного замовлення, за умови, що річ, яка підлягає поверненню, була викуплена не раніше ніж 60 днів до поточної дати. Після оформлення повернення Покупець отримує від кур'єрської служби смс-повідомлення, яке містить у тексті посилання на електронну квитанцію про повернення.

Повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару поштовим чи банківським переказом. Спосіб повинен бути вказаний у відповідному полі заяви на повернення Товару.

Умови гарантії:

На сонцезахисні окуляри надається гарантія протягом 14 днів.

Гарантія на окуляри не надається у разі пошкодження окулярів та проблем, що виникли внаслідок:

  • недбалого використання;
  • недотримання правил користування;
  • самостійної заміни частини оправи, лінз чи ремонту;
  • фізичного зносу за дотримання правил користування окулярами, після закінчення терміну гарантії.

Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.